21 June 2008

Sommar i New York – uthyrningstider i lägenheten

NEW YORK Om det finns någon som är intresserad av att semestra, jobba eller bara låta sig inspireras under en tid på Manhattan så finns mitt rum/min lägenhet till uthyrning 26 juni – 21 augusti. Antingen större delen av den tiden, eller kortare perioder. Priset är $150/natt eller enligt överenskommelse; $2 000 för en månad.

Jag har själv en biljett för hemresa till Stockholm den 30 juni – men kommer troligen att boka om den för att stanna kvar här i New York lite längre, en bit in i juli. Exakt när beror bland annat på hur jag lyckas hyra ut. Det går förstås bra att överlappa med mig också.

Läs mer här! (Notera att den sajten inte är helt uppdaterad. Bland annat kommer jag att på förekommen anledning föra in en klausul om senkomna avbokningar, då jag kommer att debitera 50 procent.)

/Gunilla

No comments:

Post a Comment