28 April 2006

Skinnömsning

Min gamla blogg (mars 2005–april 2006) finns här. Ni som kommit hit från den: välkomna. Den här blir lite snyggare; hittade aldrig nå'n mall som funkade i Blogsome.
Men här i Blogger/Blogspot hittar jag inte var jag ska ställa in "kategorier" och "favoriter" hur jag än letar. Kan någon hjälpa till?! (Jo, jag hajar att det finns diskussionsgrupper och andra fora, ska leta när jag får tid.)

Uppdatering 29 nov: Först ett halvår senare, d v s i november 2006, infördes kategorier m m.

Idag, lördag, drar jag till America's Heartland. Närmare bestämt till Illinois – bland annat för att göra nedslag på The Haitian Project, Rockford och i Chicago på Alinea Restaurant och Crucial Detail Design Studio. Givetvis ska jag spana in Oak Park – vilken Gunilla-kombination av arkitektur (Frank Lloyd Wright) och journalistik (Ernest Hemingway)! I Chicago kommer jag att bo här.

/Gunilla

No comments:

Post a Comment