19 December 2006

This just in: pressmeddelande från Valentin-hotell

NEW YORK Jag kan inte undanhålla er ett pressmeddelande som just trillade in i maillådan. Kanske någon av er är intresserad av att skriva ett Valentins-reportage? Det går säkert fint att maila Susan och be att få komma och ... provbo hotellet en smula, trots att hon inte skriver det öppet. Har ingen aning om hur de hittat min enkla existens.
Om någon undrar: Nej, jag svarar aldrig på sådana här erbjudanden genom att be om något sådant som gratis hotellrum, trots att jag skriver för minst två reseredaktioner där ämnet möjligen skulle platsa – och skulle inte göra det även om jag skulle vara på väg till Arizona i andra ärenden. Och skulle jag någon gång hamna i en situation då jag tycker det är läge att göra det, så berättar jag det självklart på första bloggparkett...
NB, självklart finns det gott om tänkbara artiklar i life style-sammanhang där reportern helt legitimt är betjänt av just sådan här information om hotell som kan vara av intresse för resesugna läsare! Så mitt syfte är inte att misstänkliggöra, utan bara ... lite transparens och en inblick i PR- och medievärlden.

/Gunilla


Valentine’s Day is coming. Here are the Top 10 Reasons Why Sedona Rouge Hotel and Spa is One of the Sexiest Hotels in America:

.Set amid the Red Rocks of Sedona – The Most Beautiful Place in America
.Walk-in Rain-Forest showers – perfect for two
.Lavish European linens and comforters
.Luxury Spa on property offering Pas de Deux Massage and Outdoor Showers
.Fireplace Patio for star gazing, Rooftop Terrace for Red Rock gazing
.REDS restaurant – European-trained chef and expert staff
.Aphrodisiac menu served entire month of February
.Romance package rates
.Art galleries, shopping, music, history
.Two million acre playground (Coconino National Forest) surrounding Sedona for hiking, biking, riding, exploring, sightseeing, and falling in love

Please check out our website: www.sedonarouge.com

Please call us or email if you need high res images or anything else to help with your article. We can arrange interviews, on-site inspections, provide fact sheets, anything you need to complete your profile.

Best regards,
Susan Johnson
PT/PR

Creekside Plaza
251 Hwy. 179, Suite A1
Sedona, AZ. 86336
P: 928.204.0514 / F. 928.204.0068

E-Mail: susan@pattitoddpr.com
www.pattitoddpr.com

No comments:

Post a Comment