30 October 2008

21, going on 50


Det går mycket sakta, men dock framåt med nya delstatsbesök. Förresten, jag inser att jag varit i Maryland och Virginia också, flera gånger, trots att de är vita ovan – men det har känts mer som Washingtonförorter än något annat, så jag har inte tänkt på dem som nya delstatsbesök. (Som Sarah Palin säger är norra Virginia inte det riktiga USA...)
Nu är i alla fall även Ohio och West Virginia, där jag definitivt inte hade varit tidigare, röda på min USA-karta. Gör din egen karta.

Uppdatering: Så här ska min korrekta karta se ut:

med 23 delstater.

/Gunilla

2 comments:

  1. Här kan jag tacka min tid som Up With People-student: Jag har bara Alaska, Hawaii och Montana kvar. (Vilket får mig att misstänka att jag aldrig kommer att nå alla femtio, för Montana är liksom inte på vägen mot något särskilt...)

    ReplyDelete
  2. Ah, men Montana! Det tror jag är en av de amerikanska delstater som allra mest är värd en egen resa, även om man inte är på väg nå'nstans! Jag skulle supergärna vilja åka dit.

    ReplyDelete