08 November 2009

Delvis en matblogg

"Inte visste jag att du matbloggar" twittrade Kinna Jonsson idag, varpå jag svarade att jag nog mest skriver artiklar om mat (d v s för Gourmet).

Men nu har jag lagt till bloggkategorin Allt om mat, för alla texter här som är märkta med någon av mina andra mat-relaterade kategorier (Fast Food Lovers, Mat+politik, Matnörderi, Restaurangliv etc)
och upptäckte att det i alla fall finns drygt 220 inlägg...

Den som bara är intresserad av att läsa detta som en matblogg kan alltså göra ett bokmärke med den etiketten. Fast någon riktig matblogg kommer detta aldrig att bli! Det finns så många andra som sköter det med den äran.

Fast jag har en liten rudimentär receptsamling (som mer är en snyltande aggregator av andras recept, ännu mest med länkar till Taffel), och så förstås mitt färska mattwittrande!

/Gunilla

No comments:

Post a Comment