31 March 2010

Restauranger i New York

NEW YORK Jag fick nyss en middagsinbjudan från en hittills närmare obekant kollega, som tack för diverse mailtips jag skickat honom genom åren. Superkul, tycker jag som suttit hemma och tryckt på sistone (och levt på vad som finns i kylskåp, frys och skafferier, vilket som tur är varit allehanda godsaker). Det har spöregnat och varit grått och trist i flera dagar – men alldeles just nu började solen skina, så det lockar att gå ut igen!
Här har ni (och jag) mängder av färska tips på New York-restauranger att kolla in – gamla favoriter och en del för mig nya namn:
http://bacon.hornfeldt.se/?p=3917
(Tipstack: från P R, en bekants bekant via Facebook)

/Gunilla

1 comment:

  1. Tänk på att Erik Hörnfeldt kör hård LCHF (lågkolhyddratkost), hans blogg handlar om det, och det kanske påverkar hans val av restaunger...

    ReplyDelete