23 December 2010

From Harlem/Gamla stan with love



STOCKHOLM En sådan här stilig juldekoration pryder nu mina ytterdörrar både i Harlem och i Gamla stan! Den kommer från denna one dollar-butik på 125:e gatan!
Jag vet att jag inte bloggat så mycket som utlovat på sistone; skyller på Haiti-deadlines och feber/lunginflammation samt ihoppackning av New York-livet, hemresa och jetlag. Men nu blir det total datorpaus och julfirande i Sollentuna/Solna/olika platser i Stockholm ett antal dagar!
Jag kommer att försöka besvara akuta mail så snart jag hinner, exempelvis om någon som vill hyra Harlem-lägenheten i januari hör av sig eller annat som innebär inkomster av något slag. (Har fått massor av allmänna frågor från för mig okända New York-resenärer som vill ha allehanda tips, och er hinner jag tyvärr inte hjälpa – ni får söka här på bloggen.)
God jul, allesammans – och gott nytt år också, för den delen!

/Gunilla

3 comments:

  1. God Jul och Gott nytt År.

    Leroy

    ReplyDelete
  2. Kolla in denna sjösjuka lägenhet - i Rågsved av alla ställen! Undrar just vad priset kommer att bli: http://tinyurl.com/5t8wrp2

    ReplyDelete