28 June 2006

VMA (Viktigt meddelande till allmänheten)

Jag har just ändrat min biljett.

Åker alltså inte hem till Stockholm imorgon, som meningen var, utan först den 4 juli. Alla som blivit mer eller mindre utlovade att få drinkar i min trädgård i Gamla stan på fredagseftermiddagen och på lördag kan tyvärr glömma det, just nu – men det blir fler tillfällen!

Den som vill hänga med mig här på Manhattan de närmaste dagarna får däremot gärna höra av sig.

/Gunilla


P S Hur det blir med min närvaro vid Almedalsveckan står därmed ännu mer skrivet i stjärnorna än tidigare, men jag hade i vilket fall som helst ingenting särskilt där att göra. Och ingen bostad ordnad i Visby. Kanske dyker jag upp där ändå i slutet på nästa vecka, vem vet. Vet inte vad som är mest in medias res då, Visby eller New York. Kanske New York ändå.

2 comments: