02 October 2006

Trodde aldrig jag skulle säga något snällt om Verizon, men nu, så

STOCKHOLM Hurra, Telia sänker priset på Homerun (s k "surfzoner") från 800 kronor till 299, jippi, liksom...

Mitt förvisso sega telefon- och bredbandsbolag i New York, Verizon, har låtit sina abonnenter surfa genom massvis av hotspots, alltså samma grej, i New York i flera år, som extra förmån (kanske som tack för att man står ut med att vara deras kund, men det är ju inte mycket roligare att vara Teliakund). Gratis!

Själv har jag ännu bara uppringt modem här ännu, därför synnerligen trist och sporadiskt bloggande just nu (ändå är jag uppkopplad så mycket att mina telefonräkningar fått elefantiasis). Ännu tristare vore det om jag berättade utförligt om alla tråkiga saker jag måste göra idag. Är helt paralyserad av tristess innan jag ens börjat.

/Gunilla

No comments:

Post a Comment