28 December 2006

Nu med svensk mobil, igen

STOCKHOLM Idag köpte jag en ny mobiltelefon. (Den gamla är möjligen under en flygplansstol i Miami-trakten eller någon annanstans, vad vet jag. Har inte sett till den på några veckor.) Nu kan ni alltså ringa det gamla, vanliga 0708-numret igen, medan jag är i Stockholm.

Från och med söndag gäller dock förhoppningsvis ett indiskt kontantkortsnummer! Jag återkommer här på bloggen om vilket. Sedan gäller 0708-numret igen från den 23 januari.

/Gunilla

P S Killen i mobiltelefonbutiken trodde mig inte när jag sade att jag behövde en telefon som kunde klara att hänga med en gerilla i djungeln, typ. Han trodde att jag möjligen menade att jag skulle på djungelsafari! Nänä... Här är det äkta grejer som gäller (om det nu blir av).
Men när det gått upp för honom att jag menade allvar var han helt med på noterna (och försökte pracka på mig en specialförsäkring, utifall att någon av gerillasoldaterna skulle norpa min nya telefon).

No comments:

Post a Comment