09 March 2007

Slut på Sudanlobbyn för idag

NEW YORK Med anledning av föregående inlägg vill jag gärna påpeka att jag antagligen också kommer att kolla Melodifestivalen imorgon.

Fast här i New York börjar vi redan klockan 13, på grund av tidsskillnaden – med SVT på kabel på Manhattans svenskhotell. Jag måste ju kolla hur det går för The Ark! (Ni vet väl förresten att det var här på bloggen som storyn om Ola Salos Vita huset-groda allra först publicerades, vad jag vet, väl insmuget i detta inlägg.)

Och det går ju liksom inte att värja sig. Läser man svenska tidningar på nätet är det lika bra att hänga med i snackisarna från början. Jag följer till och med dramat om Lasse Brandebys dansande, på riktigt.
Uppdatering: Ojojojojojojoj... En danschock!!!

/Gunilla

No comments:

Post a Comment