13 July 2009

Hemmafix

STOCKHOLM Den senaste tiden har blogginspirationen inte riktigt infunnit sig, dessutom har jag varit upptagen med sommarstugebesök, barnkalas och födelsedagsmiddag/grillbuffé med familjen här (rekommenderas!).
Däremot har jag varit riktigt inspirerad, tro det eller ej, att ta itu med min bokföring, och jag har gått in för det smått maniskt.
Har ju skrivit om programmet jag använt för det en hel del här, och därför kan det vara på sin plats att notera en snabb utvärdering:
Det funkar bra för mig och har varit roligt och relativt lätt att använda. Dock är det något som inte stämmer med bokslutet, för "årets resultat" blir väldigt fel i den deklarationsbilaga (NE) som programmet skapar. Och min redovisningskonsult kan inte alls öppna den fil som skapas... Men det blir nog bra när detta retts väl ut.
Nu ska jag ta itu med annat jag faktiskt känner för just idag, som att städa garderoben och förbereda en mindre renovering härhemma! Bäst att passa på när sådan ovanlig inspiration slår till..!

/Gunilla

No comments:

Post a Comment