30 September 2006

Nu blir det reklam

STOCKHOLM Jag måste göra lite reklam för Bockholmen Hav&Restaurang – inte bara för maten och det fantastiska lägets skull, utan för att de inte blev jättearga på mig när min beställning plötsligt halverades i antal. Gå dit och säg att jag skickade er! ;-)

Detta serverades till brunch på Bockholmen idag: stekta tomater, champinjoner, pocherade ägg, revbensspjäll, BBQ-revbensspjäll, rimmad lax, rökta laxfenor, grönsallad, tomat- och bönsallad, vårrullar samt en massa grejer som jag glömt + diverse röror och såser; fruktsallad, brownies och brieost. Pressat kaffe. Välkomstdrink: Prosecco, och fläderblomscider. Mycket bra. Gå dit när ni kan! Inga bruncher förrän i maj eller så, men väl julbord och middagar (hint, hint – bra date-ställe!).

/Gunilla

No comments:

Post a Comment