13 February 2007

Svamp i hjärnan...

STOCKHOLM ... har jag, efter att ha avverkat ännu en all-nighter, i fåfängt hopp om att tota ihop två texter om Mycket Viktiga Ämnesområden som jag inte kan något om.

Men det är ju inte så effektivt att inte sova då, och så har jag fortfarande inte lyckats få tag på de viktigaste intervjupersonerna (till exempel en indier som för närvarande befinner sig i Amsterdam och en svensk som befinner sig i Ghana).

Dessutom har jag dessa dagar fullt upp med att gå till tandläkaren, till banken, boka biljetter till två olika resor, vindsröja och lite annat, så det är egentligen kortslutning och inte svamp i skallen.

Med andra ord, inte känner jag mig särskilt global och glamourös just idag – vilket är tråkigt, eftersom jag alldeles strax ska åka hit och intervjua en viss synnerligen global och glamourös person om detta för denna tidning.

/Gunilla

No comments:

Post a Comment