17 April 2007

Livstecken fran Ghana

ACCRA Suck, har bloggas det som ni marker inte mycket for narvarande. Det beror knappast pa brist pa dramatiska, intressanta och bloggbara handelser - mer pa en kombination av dalig tillgang pa Internet, brist pa sydafrikanska adaptrar och allman moerhet i hjarna och fingrar.

Nu har jag fatt lana en PC - men ni vet kanske vad jag tycker om att skriva pa sadana...sa jag far helt enkelt beratta nagra av alla reseintryck senare. I formiddags satt jag i alla fall pa polisstationens i Accra brottsutredningsenhet, ej misstankt for brott men som allant hangaround-vittne efter en grej som hande pa flygplatsen igar; ikvall ska jag pa mottagning pa Australiens ambassad dar det ska minglas kring en bok som lar heta White Woman in Africa.

hej sa lange,
Gunilla

No comments:

Post a Comment