04 February 2008

Inte bara Photo Opportunities

NEW YORK Man lär sig ständigt nya begrepp! Se de två blåmarkerade i Mitt Romneys pressmeddelande nedan. Lite kul.

Tyvärr finns det inget som för mig till The Campaign Trail i någon tappning, vad det verkar. För närkontakt med presidentkandidatfronten och "behind the scenes"-berättelser rekommenderas korrespondenterna Daniel Allings och Ginna Lindbergs blogg på Sveriges Radios hemsida, och fotografen Thomas Nilssons dito.

/Gunilla

GOVERNOR MITT ROMNEY CAMPAIGNS IN CALIFORNIA

Boston, MA – On Monday, February 4, 2008, Governor Mitt Romney will campaign in California. The following events are open to the media:

Monday, February 4, 2008:

7:50 p.m. Governor Romney Holds an Airport Rally in Long Beach
Daugherty Sky Harbor
2801 East Spring Street
Long Beach, CA

8:35 p.m. Governor Romney Holds a Media Availability
Daugherty Sky Harbor
2801 East Spring Street
Long Beach, CA

/Gunilla

2 comments:

  1. Vad tycker de att ni ska skriva om då?

    ReplyDelete
  2. Tja, jag antar att de vill att man ska komma dit och ställa frågor om Romneys ledarskapskvaliteter och förmåga att skapa jobb och en redig ekonomi...? Jag vet inte.

    Har bara varit i kontakt med Romneys högkvarter en gång, i höstas, och det var tyvärr extremt trist. Presstalesmannen talade så platt och klyschigt och robotartat, att det faktiskt inte gick att citera (utom en mening, som var lite spänstig, som han dock ansåg var "off the record"). Hur Romney själv låter vet jag alltså inte riktigt...

    ReplyDelete