16 November 2008

Söndag hemma och i Central Park


NEW YORK Eftervalskoman börjar så smått släppa, men här är det lågintensivt bloggande på grund av att jag äntligen tagit tag i något jag skulle ha gjort i mitten av september: röjer i pappershögarna.
Ovanstående bild ger bara en liten försmak av det kaos som för närvarande råder i lägenheten – ungefär allt ska byta plats! Inte bara artikelarkiv och böcker, utan även rumsfunktioner och därmed sängar, soffor, hyllor, byråer och garderober. Det är prylar på golven i alla rum. Hoppas allt blir klart inom överskådlig framtid så att jag kan ta emot besök igen.

Till vänster står tre av mina arkivlådor, och det som ska ner i dem. Skulle tro att varenda pappersblad som finns i de där högarna är minst ett toppen-artikeluppslag. Ni förstår att man blir frustrerad! So many ideas, so hard to pitch...

Annars ska jag ägna en stor del av söndagen åt att skogsmulla i Central Park med Vildmannen.

/Gunilla

No comments:

Post a Comment