29 April 2009

Hotellromantik I



NEW YORK Lite bättre bild än den jag hade häromdagen, då med mina egenhändigt inköpta klistermärken. Den här bilden kommer direkt från sajten som säljer etiketterna: Laughing Elephant. Nästa inlägg visar afrikanska hotell från kolonialtiden.

Hotel Crillon i Lima! Det vore något, det. Eller Hotel Crillon i Santiago de Chile (det blågula vapnet). Eller Sucre Palace Hotel i La Paz.

Jag är lite inne på att sätta fast några av klistermärkena på min dator (eftersom jag inte har någon koffert). Kruxet är att jag inte bott på något av dessa hotell, vad jag kan minnas. Kompromissen blir troligen – eftersom de troligen inte ens existerar längre – att jag åtminstone får sätta upp de klistermärken som representerar städer jag varit i. Men det blir inte heller så många...

/Gunilla

No comments:

Post a Comment