20 April 2009

Twitter trots allt

NEW YORK Jag kom på massvis med uppdämda bloggpostteman idag (utrikesjournalistik – Google och affärsmodeller –journalistik vs demokrati – egyptiska bloggare – webbhotell – blixt och dunder i New York och så vidare) men har lyckats hålla mig från att skriva dem. Och så skulle jag berätta att jag till sist fallit till föga och Twitterregistrerat mig, trots allt. Det borde jag kanske trots allt skriva om, men jag kapar detta inlägg där det ord för ord står det jag tänkte skriva. @gunillakinn är det som gäller.

/Gunilla

4 comments:

  1. Berglins har några roliga kommentarer om Twitter:

    http://www.svd.se/kulturnoje/serier/artikel_5017.svd

    ReplyDelete
  2. ...och då menar jag såklart att vi simultaneously skaffat twitter...

    ReplyDelete
  3. Ja, det var typ samma minut...

    ReplyDelete