24 May 2009

MacHeist

NEW YORK Min "geek girl"-fas fortskrider, och snart kommer en uppdatering av alla produktivitetsverktygslänkar jag funnit den senaste veckan... Oj, vilken djungel av program! Och då kollar jag ändå mest på dem som har Mac-varianter.
Jag har nu också upptäckt MacHeist, som är en fascinerande community som jag inte alls kände till tidigare (förstår att jag låter som en idiot för somliga, men trots att jag använt Mac sedan 1990! finns det mycket jag har nollkoll på). MacHeist är oberoende från Apple, och erbjuder en blandning av skattjakt – datorspel – gåtor – insamling till välgörande ändamål – förmånlig försäljning av utvalda Mac-program. Just nu är ingen MacHeist-omgång aktuell, men jag har förstås registrerat mig...
Det är helt otroligt med allt vad som finns på nätet (om ni inte visste det)!

/Gunilla

No comments:

Post a Comment