30 May 2009

Uthyres: A room with a view i Williamsburg

NEW YORK Varför inte bo i Williamsburg i sommar? Tja, varför inte redan i övermorgon? Jag har aldrig varit hemma hos Elina Jonsson, men området där hon bor kan jag ju utan och innan – och det är verkligen mitt i Williamsburgs-smeten.
Tre minuters promenad eller så till tunnelbanan, som i sin tur går på ett kick till Manhattan (en futtig station till 3rd Avenue). Dessutom relativt billigt med New York-mått mätt, $1 100/månad.
Det kommer att vara hur trevligt som helst att bo där i sommar om ni inte har något bättre för er (vad skulle det vara?).

Mer information på Craig's List, på Facebook och på Elinas blogg – kontakta henne direkt ASAP vid intresse!

Sedan finns ju min lägenhet i Harlem också...oftast med mig på köpet. Uthyrt från slutet av juni till mitten av augusti, men annars inte! Läs mer om detta här.

Uppdatering: rummet i Williamsburg är nu uthyrt!

/Gunilla

No comments:

Post a Comment