06 June 2009

Lördag på Apple Store...med mera..!


NEW YORK Ja, ni ser väl var jag sitter nå'nstans... Business as usual, liksom.
Jag har tillbringat eftermiddagen på den @(*@$)#*@()(@#)(! matchen i en murrig sportbar vd namn Tonic strax norr om Times Square, i sällskap med en indisk-polsk-göteborgsk traumakirurg från Köpenhamn (jobbandes i Bronx och på väg till Sydafrika, bara en så'n sak), en massa New York-svenskar och några kaxiga danskar – och blev alldeles starstruck för att jag råkade stå bredvid ingen mindre än Håkan Hellström.
Sedan vandrade jag uppför 7th Avenue och mot Central Park, som givetvis var alldeles lovely och full med folk.
Eftersom jag behövde kolla ett och annat tog jag mig till Apple Store, och trodde att här skulle vara alldeles tomt med så ljuvligt sommarväder ute. Men, här är proppfullt av folk som vanligt. Hahahaha. Skönt att det inte bara är jag som är Internet- och Apple-beroende.
Nu – åter till parken! Sedan en fest i Midtown och en i Bushwick. Och jag som borde vara hemma och sova-jobba-sova. Men jag borde nog ännu mer träffa folk och gå på fester. Ja, det borde jag verkligen. Och mest av allt borde jag hänga i Central Park.

Förresten, tack för alla intressanta kommentarer på sistone, ledsen att jag inte hunnit svara. Ni får sköta er själva tillsvidare!

/Gunilla

No comments:

Post a Comment