17 September 2006

Jag hoppas på några spännande valvakor

STOCKHOLM Oj, jag skulle ju tippa valutgången också, hade jag tänkt... Men nu hinner jag tyvärr inte! Fredrik Virtanens siffror är dock inte så dumma, så jag ansluter mig till den tippningen så länge. Kanske återkommer jag senare med nå'n egen gissning (har väl mindre än två timmar på mig?).

Ansluter mig också till Virtanens förhoppning om att ingen statsvetarprofessor punkterar spänningen med valvakan med sina sofistikerade analyser redan vid halvnio-tiden!

Jag ska ju gå på minst två, kanske tre valvakor ikväll, med guldbrokadklänning och nyinköpt illröd prinsess-kappa, så då vill man att det får vara lite spännande ett tag. Somliga andra som planerar att gå till samma valvaka har införskaffat cigarrer för ändamålet.

Får dock hoppas att det inte blir så spännande att man först på onsdag får veta att Sverigedemokraterna inte kom in. Det får de gärna slå fast redan ikväll.

/Gunilla

No comments:

Post a Comment