10 November 2006

Ragga på ICA

NEW YORK Aftonbladet bedriver kampanjjournalistik för att minska det stora antalet singlar i Sverige. Ett av läsarnas tips är för charmigt för att inte spridas vidare:

Hur dejtar du? Ge oss dina bästa dejtingstips.

Med god mat kommer man ... längre

Jag använder mig av följande trix:

Gå på ICA!!!

Lägg lite extravagant käk i korgen; typ ovanliga kryddor och goda ostsorter.

Absolut ingen öl och chips eller så...

Sen spanar man in sitt "offer", "råkar" stöta till henne, hehe, jag lovar att hon kollar in vad man handlat och så stammar man fram att man tänkte laga till en god soppa till kvällen.
Sen är det bara att se om det blir napp!

Av dataleffe (2006-11-06 kl 14:49)

Extra kul med det där "hehe" och att han kallar sig dataleffe... Synd att det inte framgår hur trixandet brukar lyckas för honom, för det verkar ju som att han tillämpar det ganska systematiskt.

Detta tillägnas särskilt alla vänner och bekanta som läser detta och lider av för mycket Internetkontaktsökande. Ni vet vilka ni är... Till matbutikerna med er! Att stöta till lämpliga offer med en kundkorg, det hade ni inte tänkt på, va..!?

/Gunilla

3 comments:

  1. Oki...ska testa...Går det lika bra med Hemköp tro??...:)

    ReplyDelete
  2. En kompis här i New York spekulerade i om Gourmet Garage eller Whole Foods vore bäst jaktmarker. Jag säger till dig som jag gjorde till honom: testa! Och återkom med rapport.

    ReplyDelete
  3. Kul att hitta något man skrivit på någons blogg!!! HEHE!!!

    //dataleffe

    ReplyDelete