26 April 2007

Uppdaterad världskarta

NEW YORK Hej hej, jag är fortfarande sängliggande (efter två dygn hemma!) och orkar varken blogga eller göra så mycket annat. Det enda jag ätit sedan jag kom hem är en portion jordgubbsglass.

Kanske borde jag kliva upp, ta några smärtstillande tabletter och helt enkelt börja jobba – men tillsvidare ligger jag mest här och tycker synd om mig själv. (Behöver verkligen jobba, så att jag får in lite pengar om några veckor åtminstone – reportageresor får man dessvärre inte in mycket pengar på, de är ett dyrt nöje.)

Tillsvidare kan ni ju alltid kolla på min uppdaterade "länder jag varit i"-karta. Jag har fortfarande cirka 140 obesökta länder.

/Gunilla



Gör en egen karta här.

2 comments:

  1. Är du fortfarande jetlaggad?
    Hoppas det går över snabbt. Jag fann snabbt att jag var levande exempel på att jag behövde en dag per timme tidsförskjutning för att riktigt ja, hämta mig.

    ReplyDelete
  2. Ja, hjälp, jetlag är inte skoj... För mig brukar en-timme-per-tidszon-regeln dessvärre också stämma löjligt bra! Men den här gången övergick jetlags-problematiken i sjukdom, så jag märkte den knappt (utom när jag kom hem, men eftersom jag knappt sov på planet handlade det också om vanlig sömnbrist – går ju dessvärre handihand med jetlag).

    ReplyDelete