01 May 2007

Bibbe i Kobra I

NEW YORK Häromdagen berättade jag att en av mina inneboende Bibbe Hansen (ja, Becks mamma) intervjuats för SVT:s Kobra, om sin tid som Andy Warhol-hangaround.

Nu har inslaget sänts. Det går i repris några gånger – läs mer på Kobras hemsida. (Tipstack: Anders.)

Inträngande personporträtt av Bibbe kan beställas av mig. Jag tar dock mycket bra betalt, men kan utlova The Full Story till rätt köpare, med eller utan Beck-komponent. (Hon brukar konstatera att jag får henne ett berätta saker om sitt förflutna som hon sällan annars talar om.) Rätt person kan möjligen också få komma och göra hemma hos-reportage om oss i vårt konstiga lilla komboende! Mitt i Harlem! Om ni medtar en fotograf som tar bilder där jag blir jättesnygg!

/Gunilla

No comments:

Post a Comment