25 May 2007

Washingtonresan (teaser)

NEW YORK Nu är jag hemma i Harlem igen! Rättare sagt, jag kom hem sent inatt, och var alldeles däckad i morse och sov länge. Idag har jag inte gjort mycket annat än att .... ja, ingenting. Utom att jag svarat på några gamla kommentarer och lagt till lite länkar i tidigare inlägg, så ni som skrivit något kan ju scrolla ner och kolla.

Det var väl på sätt och vis skönt att komma hem, men trist att se att det var lika stökigt som vanligt i vardagsrummet. Hade ju hoppats att somliga skulle passa på att röja lite när jag var borta. Nu närmar uppsägningen sig med stormsteg...

Nu ska jag skriva klart lite Harlemtips som jag lovat skänka till ett bokprojekt, återkommer senare och berättar mer här om Washington-resan – med bilder!

Uppdatering: tills vidare kan ni läsa en version av mina texter från i tisdags här (hur kul det nu är att läsa gamla nyhetstexter)!

/Gunilla

No comments:

Post a Comment