04 September 2007

Uppdatering om S&B kommer (hoppas jag)

NEW YORK Hihi, jag är fascinerad över att detta med mina inneboende fascinerar så många. Jag fick rentav dra storyn på spanska på en av mina lektioner i Oaxaca, och på en kinesisk hemma hos-middag i Bagarmossen i somras. Kändisfaktorn i det hela, att jag är sambo/kombo med denne persons mamma, brukar alltid roa minst någon av åhörarna.

Lina, Jessika och alla andra – håll ut! Jag ska skriva lite mer om detta snart. Just nu har redigeringen av ett resereportage om Haiti med omedelbar deadline högre prioritet, liksom planeringen av en liten tripp till Washington D C. Alla inlägg om Sefastssonsoppan kan ni alltså tolka som ren procrastination. Men den är avgjort mer spännande än hyresgästsoppan. Det har nämligen inte hänt så mycket. Och nej, Jessika, jag blev inte utelåst... Tanken är dock att de ska flytta den sista september.

Jag borde väl inte utlova några blogginlägg alls, eftersom jag vet att jag är usel på att uppfylla sådana löften – men det kan hända att jag skriver något om vad som hänt i Harlem se'n sist och om mitt besök i Bronx i söndags.

/Gunilla

No comments:

Post a Comment