01 February 2008

Stockholm, Frankfurt, New York, Atlanta och nu...

...har jag landat i LITTLE ROCK. Ganska bisarrt, har mest vistats på flygplatser det senaste dygnet. Återkommer med rapport från Arkansas, men jag är här för att delta i detta evenemang.
Tyvärr har jag inte fått med mig min kamera, synd för jag fick just ett mail från en dam som lovat att visa "some very whimsical cookies made from our cookies cutters that I designed. The cookie cutters are silhouette’s of the Clintons heads and intricately done icing of their features". Oj!

Uppdatering: Kakorna fanns i Clinton Museum Store, och butikschefen Doug fotograferade dem åt mig (och åt er). Tyvärr glömde jag bort att provsmaka! Men jag kunde inte låta bli att köpa två Clinton-kakformar, à 1 dollar – så i jul blir det kanske lite annorlunda pepparkakor. Ni anar inte vilka tokiga souvenirer de hade i butiken.


















/Gunilla

No comments:

Post a Comment