30 June 2008

Kvar i sta'n

NEW YORK Jag är i New York ett tag till, som det verkar – om det går som jag tänkt till den 20 juli. Alla ni som är här och har konserter, strandutflykter, parkbesök eller grillkvällar på gång får gärna höra av er. Sammalunda om ni vill komma och dricka rosévin på min balkong (eller sangria på Hudson River Café).

Förresten, här är diverse datum som det går bra att hyra mitt sovrum eller hela lägenheten:

Från och med nu och till och med den 19 juli.
• Under perioden 3–21 augusti. *)
• Från den 31 augusti och när som helst under hösten.
En vecka någon gång under september, exakta datum som jag är i Kalifornien (!) i den vevan klarnar troligen någon gång under augusti. *)
Eventuellt 12–15 oktober, om jag får stipendum till en viss kurs..., vilket jag inte vet än på ett bra tag. *)
Eventuellt 10–14 dagar i mitten av november; exakta datum som jag förhoppningsvis är i Sydamerika (!) klarnar förhoppningsvis inom kort. *)

Hör av er så snart som möjligt om ni vill boka! Mer information om lägenheten här och om betalningsvillkor här.

*) Varken jag eller någon annan är här då. Fler resor kan mycket väl bli aktuella under hösten, men existerar just nu endast som mycket vaga planer.

/Gunilla

No comments:

Post a Comment