26 October 2008

Kvar i Pittsburgh

PITTSBURGH Vid det här laget borde "New York" åter vara dateringsort. Men på grund av en lång rad mer eller mindre olyckliga omständigheter som inkluderar en bilolycka i Pennsylvanias högland (nej, jag var inte inblandad, men min bil var nummer två efter olycksbilen och vägen var avspärrad ett bra tag), fotbollsmatcher med mycket hög publiktillströmning i både Pittsburgh och Philadelphia (=fulla plan och proppfulla hotell i båda städerna) och lite annat smått och gott så sitter jag nu inte hemma hos mig utan i en bar på Marriott Hotel vid Pittsburghs flygplats. Halvkul – jag är hjärtligt trött, just den här helgen, på hotell- och flygplatsbarer där alla utom jag tjoar om [amerikansk] fotboll och baseboll, och skulle gärna ligga i min egen säng istället för att sitta här och hänga.

Desto roligare blir det när ni inom kort får se alla fotografier från min resa – i West Virginia, Ohio och Pennsylvania!

/Gunilla

No comments:

Post a Comment