16 October 2008

Min dator är ruskigt seg

NEW YORK Jag är tillbaka hemma igen, efter fyra dagar i Philadelphia, drygt två timmar på bussen därifrån och knappt två timmar med den sista TV-debatten.

Tyvärr är min (reserv)dator extreeeeeeeeeemt seg och står mest och snurrar, så jag vet inte om jag orkar blogga några som helst intryck. Vid varje sajtklick känner sig regnbågsäpplet tvunget att stå och snurra i minst en kvart, innan sajten aktiveras. Det är som om jag hade proppat datorn full med fem miljoner högupplösta fotofiler och tusen nya, minnesstinna program. Eller hällt hårddisken full av sirap. Men det har jag inte.

Det är väldigt irriterande att surfa runt med en så abnormt seg dator. Kan dock hända att jag återkommer i ämnet (presidentvalsdebatten).

/Gunilla

No comments:

Post a Comment