09 November 2008

On the Road i Pennsylvania häromsöndagen

NEW YORK Nu har jag äntligen laddat ner mina fotografier, ut ur kameran och in i datorn.

Men oj, det var så många och det är så tidskrävande att organisera fotofiler att jag inte riktigt vet om jag ids lägga upp några "bildreportage" från West Virginia, Pennsylvania, Ohio och Chicago (valnatten) här. De flesta fotografierna känns dessutom rätt så daterade vid det här laget, och det har inte precis varit någon brist på andra bilder från Sarah Palin-möten och Obama-volontärkontor i medierna på sistone. Tja, vi får se – kanske dyker de upp här trots allt.

Här är i alla fall ett fotografi på mig i min hyrbil, taget av mig själv just innan jag lämnar Fallingwater och drar iväg mot Pittsburghs flygplats! Det var en solig söndag (den 26 oktober) och jag bara kunde inte låta bli att cabba ner, knyta en sjalett om håret och dra iväg på småvägarna, med Antony and the Johnsons på högsta volym...



/Gunilla

P S Jag har laddat upp en del bilder i Facebook, för dem som kan se dem där.

No comments:

Post a Comment