12 January 2009

Icke-länkande (utom en)

STOCKHOLM Här blir det inga länkar till Gömda-soppan idag, jag har haft fullt upp med att skriva och förbereda onsdagens seminarium idag. Läste Liza Marklunds och Ann-Marie Skarps texter – och sedan lade Internet ner härhemma! I fem, sex timmar! Tro det eller ej. Eller om det var någon allmän driftsstörning hos ComHem, skulle inte förvåna mig, i alla fall.

Men kolla på Monica Antonssons blogg, där finns förstås mängder med länkar och kommentarer.

Det kommer att bli extremt spännande på onsdag, kan jag utlova! Vi får gäster som ännu inte avslöjats offentligt.

/Gunilla

1 comment:

  1. Kan du inte snylta på någon grannes oskyddade trådlösa? Jag menar, det var ju ett krisläge. Allt mer än tio minuter utan internet är KRIS för en Internetberoende. Jag menar, det är ju inte helst korrekt gjort, men ...

    /S

    ReplyDelete