15 January 2009

Idébollande på Rival

STOCKHOLM Idag hade jag ett möte med en redaktör, som talade om vilket slags reportage från Haiti som hans tidning möjligen skulle kunna vara intresserad av. Bara som ett exempel bland många när vi bollade idéer, men i alla fall! Detta sagt till alla som tror att jag bara vill kasta stenar på Liza Marklund: jag är intresserad av Haiti också. Och en del annat (fast jag kan erkänna att jag nästan glömt bort det själv på sistone).

Vi var på Café Rival vid Mariatorget. I senaste numret av Södermalmsnytt står, att så gott som alla intervjuer eller andra former av kulturmöten görs där (och att någon därför borde starta en Rival-blogg). Men deras trådlösa nätverk fungerade minsann inte, så på så vis var det faktiskt värdelöst! Tacka vet jag Café Edenborg.

/Gunilla

No comments:

Post a Comment