05 June 2009

Digital soluppgång à la Skugge

NEW YORK Jag tillbringade ju tisdagen och onsdagen på Mediabistro Circus. Tyvärr hade jag vare sig tid eller el att varken blogga eller twittra särskilt mycket därifrån, förutom bloggstafettexten.

Men framöver kanske jag skriva några retroaktiva saker om det hela. För en heltäckande rapport ber jag att få hänvisa till evenemangets hemsida (och var och en av de som framträdde finns förstås rikligt företrädd på hemsidor och bloggar för den som vill läsa mer).

För att få lite känsla för den teknikoptimism som förmedlades på mediecirkusen – och som jag försökte avsluta min stafett-text med – kan jag rekommendera Linda Skugges inlägg om "den digitala soluppgången" (den handlar om varför hon röstar på Piratpartiet på söndag, men kan läsas även frikopplat från EU-valet).

/Gunilla

No comments:

Post a Comment