14 August 2009

Catskills hela helgen


NEW YORK Befinner mig på ett tredagars indisk-judisk-amerikanskt-kanadensiskt bröllop i helgen, återkommer på bloggen med lite fler inlägg än på sistone i nästa vecka!

Ovan ser ni den klänning – från en svensk kedja och tillverkad i brudens mors hemland – som jag ska bära under den gissningsvis rätt informella vigseln. (Brudens och brudgummens fäder ska enligt uppgift båda bära jeans.) Fest utomhus från och med ikväll, och jag ska tydligen sova i medhavd sovsäck på någon grannes veranda. Hoppas på massor av stiliga gäster i saris, och att de har elefanter som uppträder!

Nä, jag bara skojade om elefanterna. Fast det återstår att se om vi kommer fram. Det lär vara trafikstockning i området, eftersom 40-årsjubilerande Woodstock-festivalen äger rum alldeles i grannskapet (läs mer här om morgondagens konsert). Min klänning fungerar nog på båda evenemangen.



Jag medför för en gångs skull ingen dator, den som vill få tag på mig får ringa på mitt nya mobilnummer (om ni kan hitta det)!

/Gunilla

No comments:

Post a Comment