11 January 2010

Pojken bakom väggen: "Svårt att slita mig"



STOCKHOLM
Nu finns min mammas bok om min storebror Petters liv ute till försäljning. Den handlar om några avgörande år i familjen Kinn, åren innan jag själv föddes.

En släkting har redan köpt "Pojken bakom väggen", och skrev på min Facebooksida:
"Jag har redan börjat läsa den. Svårt att slita mig från den. Läser nog ut den i natt."
Vi har lagt ut de två första kapitlen – av sjutton – som smakprov. De finns här! Där finns också länkar till de nätbutiker som säljer boken.

/Gunilla

5 comments:

  1. Har läst de två första kapitlen.

    Väldigt bra.

    Jag skall beställa en bok till min familj.

    Leroy

    ReplyDelete
  2. Beställt via dina bra länkar.

    Leroy

    ReplyDelete
  3. En riktigt bra bok Gunilla. Synd att inte pojken bakkom väggen inte fick lära känna dig. Hoppas din mor har lust och ork att skriva mer för det var riktigt bra skrivet.

    Leroy

    ReplyDelete