18 August 2006

Personligt meddelande till mina gårdagsgäster

ARLANDA Om någon av er som var på min gård till klockan 23 (var det väl?) igår undrar så: ja, jag hann faktiskt till flyget. I tid, fast avgången är försenad så jag lyxar några timmar i business-loungen (jag gillar verkligen SAS och önskar att de sponsrade mig, vilket de på sätt och vis gör idag).
Och jag hann med tvättstugan, delar av städningen, telefonintervjuerna till Kalifornien och till och med att packa (tricket var att lämna kvar samtliga deklarationspapper och kvitton i de högar där de legat hela sommaren!). Sov till och med lite grann.
Inte nog med det, en av artiklarna – den om trådlösa nätverk – har också blivit klar!
Nu ska jag skriva den andra, om klimatdebatten i USA och om Grönland, på ett litet kick.

Snart kommer här en bild på när jag intervjuade en dam i San Francisco och fick anteckna på pizzakartongslocket.

/Gunilla

1 comment:

  1. Det var en toppenkväll! Tack – ses nästa gång.

    ReplyDelete