19 May 2008

Tips till kändisar: Sluta träffa snygga tjejer

NEW YORK Niklas Strömstedt samtalar med Se&Hörs chefredaktör Tua Lundström, sedan tidningen felaktigt påstått att han och hans flickvän semestrat och förlovat sig i Grekland:
– Ja Tua, vi har ju ett problem med den här löpsedeln och artikeln eftersom inget stämmer och eftersom ingen från tidningen har varit i kontakt med varken mig eller Jenny. Vad ska vi göra åt problemet tycker du?
– Ja alltså, du får sluta upp med att träffa så snygga tjejer. Alltså jag menar DU själv är ju inte, vad ska jag säga, nåt bra sälj men de tjejer du träffar…är ju så tv-mässiga...
(– – –)
– Ja vi kan ju inte ha det så här Niklas, att du ringer så fort vi skriver nåt.
– Men jag ringer inte så fort ni skriver nåt. Det var längesen vi talade du och jag. Jag ringer när något är helt uppåt väggarna fel. När ni hittar på saker som inte stämmer.
– Hmmm ja…som sagt du är ju så snygg. Och oerhört begåvad men … du säljer ju inte längre. Men tjejerna…
Inte OK att skriva om chefredaktörens sjukdom. Men jag antar att Niklas Strömstedt tyckte att hon borde få smaka på egen medicin. (Via Vassa Eggen)

/Gunilla

No comments:

Post a Comment