01 May 2009

Sarah Palin twittrar!


NEW YORK Mitt twittrande är inte så intensivt, men det existerar i alla fall. Jag borde skära ner på min sociala mediekonsumtion, inte öka den (har jag tänkt).
Men mitt intresse för Twitter dubblerades just, hehe. Sarah Palin twittrar nämligen sedan två dagar! Klicka på den fantastiska bilden, så får ni se alla nyhetsorganisationer som följer hennes flöde... Nu även jag – jag kan väl räknas som en nyhetsorganisation?

Uppdatering: Jag har svårt att bedöma själva nyhetsvärdet i detta, alltså hur pass unikt det är att ge födslocertifikat till barn som inte överlever förlossningen – men jag skickade genast länken till Marcus Birro, som säkert är intresserad och som dessutom kan använda temat på ett eller annat sätt. Vad gör man inte (som tack för Svarta vykort, som jag läste i vintras, eller nå't)! (Jo, jag läser böcker ibland.)

/Gunilla

No comments:

Post a Comment