03 July 2009

Zonkad

STOCKHOLM Såväl kropp som hjärna är för min del ännu lite för jetlaggade för att göra något vettigare än att leka med mina syskonbarn – vi har varit på både Långholmsbadet och Solviksbadet! – och förstås febrilt surfa efter Michael Jacksoninformation.
Grämer mig mycket över att inte ha gjort mer för att sälja in något litet Harlem-reportage om alltsammans den gångna helgen, mer än på bloggen. Det hade kanske gått hem i någon av kvällstidningarna, och det kanske hade befriat mig en del från all tagenhet. Jag klarar inte av det tragiska i kontrasten i att Jackson uppenbarligen var på g med den plötsliga döden.
Iran och Michael Jackson konvergerade just i min Facebooklåda i och med att Nahid skickade detta klipp från Beirut:

/Gunilla

1 comment:

  1. och fantastiskt cool pimp-walk också direkt efter moon-walken!

    ReplyDelete